Grįžti atgal

Elektroninių ir rašytinių vykdomųjų dokumentų pateikimo ir skirstymo tvarka

Nauji vykdomieji dokumentai dėl piniginių sumų išieškojimo ir dėl nepiniginių reikalavimų vykdymo to paties asmens atžvilgiu pateikiami vykdyti vienam antstoliui.

Vykdomieji dokumentai skirstomi centralizuotai: valstybės institucijų ir privačių kreditorių pateikiamus popierinius ir elektroninius ir vykdomuosius dokumentus antstoliams paskirsto Antstolių informacinė sistema Sprendimų vykdymo instrukcijos 4.3 punkte nustatyta tvarka.

Pateikiami vykdomieji dokumentai turi atitikti Civilinio proceso kodekso 648 str. įtvirtintus reikalavimus vykdomojo dokumento turiniui. Vykdomasis dokumentas, kuriame nenurodytas fizinio ar juridinio asmens kodas, negali būti pateiktas. Dėl trūkstamų duomenų įrašymo reikėtų kreiptis į vykdomąjį dokumentą išdavusią instituciją.

Elektroninius vykdomuosius dokumentus asmenys įkelia į Antstolių informacinę sistemą savarankiškai (žr. „Kaip pateikti piniginio pobūdžio vykdomąjį dokumentą“ ir „Kaip pateikti nepiniginio pobūdžio vykdomąjį dokumentą“).

Originalūs popieriniai vykdomieji dokumentai (ne kopijos) siunčiami arba pateikiami Lietuvos antstolių rūmams šiuo adresu: Konstitucijos pr. 15, LT-09319 Vilnius. Gautas popierinis vykdomasis dokumentas Lietuvos antstolių rūmuose suskaitmeninamas. Sukuriama skaitmeninė vykdomojo dokumento kopija, pasirašyta Lietuvos antstolių rūmų darbuotojo elektroniniu parašu įkeliama į Antstolių informacinę sistemą. Suskaitmeninto vykdomojo dokumento popierinė forma ir išieškotojo prašymas su žyma apie suskaitmeninimą grąžinami vykdomąjį dokumentą išdavusiai institucijai.

Antstolių informacinė sistema vykdomąjį dokumentą priskiria vienam iš antstolių, veikiančių toje veiklos teritorijoje, kurioje yra skolininko gyvenamoji, darbo ar nekilnojamojo turto buvimo vieta.

Antstolis, gavęs vykdyti vykdomąjį dokumentą, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas patikrina, ar nėra Civilinio proceso kodekso 651 str. nurodytų akivaizdžių kliūčių vykdomajam dokumentui priimti ir vykdymo veiksmams pradėti. Nenustatęs kliūčių vykdomajam dokumentui priimti ir vykdymo veiksmams pradėti, antstolis parengia patvarkymą priimti vykdomąjį dokumentą vykdyti ir užveda vykdomąją bylą.

Jei turite klausimų, prašome kreiptis elektroniniu paštu vdskirstymas@antstoliurumai.lt .

Už rašytinio vykdomojo dokumento skaitmeninimą ir įkėlimą į Antstolių informacinę sistemą imama Lietuvos antstolių rūmų prezidiumo nutarimu nustatyta 10 Eur sąnaudų susigrąžinimo suma (1 vnt. - 10 Eur.).

Išieškotojui neturint galimybių savarankiškai įkelti į Antstolių informacinę sistemą elektroninio vykdomojo dokumento, išieškotojo prašymu dokumentą įkelia Lietuvos antstolių rūmų darbuotojai. Už elektroninio vykdomojo dokumento įkėlimą imama 10 Eur.

Lietuvos antstolių rūmų prezidiumo nutarimą (PDF formatu) rasite ČIA: (spauskite, norėdami peržiūrėti).

Rekvizitai apmokėjimui:

Asociacija Lietuvos antstolių rūmai 

Konstitucijos pr. 15, 09319 Vilnius 

Sąskaitos Nr. LT92 4010 0424 0031 5815 

Luminor Bank AB, Banko kodas 40100 

SWIFT AGBLLT2X, Įmonės kodas 126198978

MOKĖJIMO PASKIRTYJE nurodykite: VD skaitmeninimas ir įkėlimas į AIS (išieškotojo/s vardas/pavardė/pavadinimas).

Kartu su rašytiniu vykdomuoju dokumentu pateikiami:

  • prašymas priimti vykdomąjį dokumentą vykdyti,
  • fizinio arba juridinio asmens anketa,
  • dokumento skaitmeninimo ir įkėlimo į sistemą sąnaudų apmokėjimo kvitas.

Kartu su elektroniniu vykdomuoju dokumentu prašymas priimti vykdomąjį dokumentą vykdyti, fizinio arba juridinio asmens anketa ir mokėjimo kvitas pateikiamas tik tais atvejais, kai išieškotojas neturi galimybių savarankiškai įkelti elektroninio vykdomojo į Antstolių informacinę sistemą ir kreipiasi dėl elektroninio vykdomojo dokumento įkėlimo paslaugos.

PRAŠYMO DĖL VYKDOMOJO DOKUMENTO PATEIKIMO FORMA (spauskite ir atsisiųskite prašymo formą "Word" formatu)

PRAŠYMO DĖL PAVELDIMO TURTO APYRAŠO SUDARYMO FORMA (spauskite ir atsisiųskite prašymo formą "Word" formatu)

Privatūs išieškotojai taip pat prašomi užpildyti FIZINIO arba JURIDINIO asmens anketą Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo įgyvendinimo tikslais.

FIZINIO ASMENS ANKETA

JURIDINIO ASMENS ANKETA

Kai teikiamas elektroninis vykdomasis dokumentas, užpildyta anketa sistemoje turėtų būti pridedama (kaip laisvos formos prašymas) prie kiekvieno pateikiamo vykdomojo dokumento, nes aktuali informacija apie išieškotoją gali būti pasikeitusi, o pateikiami vykdomieji dokumentai gali būti paskirstyti vykdyti skirtingiems antstoliams. Jeigu anketos duomenys nepasikeitę, kiekvienu atveju turėtų būti iš naujo pateikiama anketa, kurią išieškotojas ras savo kortelėje.

Vykdomuosius dokumentus pateikiantiems valstybės institucijų atstovams šių anketų pildyti nereikia.

Grįžti atgal