Grįžti atgal

Kas gali pateikti elektroninius vykdomuosius dokumentus

Pateikti elektroninius vykdomuosius dokumentus, prisijungdami prie Elektronines vykdomosios bylos portalo, gali:

  • Fizinis asmuo savo vardu;
  • Fizinio asmens įgaliotinis (už kitą asmenį, jei yra suteiktas ir sistemoje įvestas įgaliojimas arba atstovavimo sutartis);
  • Juridinio asmens vadovas arba kitų įstaigų vadovo pareigas atitinkantis asmuo;
  • Juridinio asmens atstovas, kuriam prisijungimas yra suteikiamas vadovo prašymu.

Juridinio asmens vadovas, norėdamas pavesti Elektroninės vykdomosios bylos portalo funkcijomis naudotis savo atstovui ir (arba) pakeisti, panaikinti pavedimą turi Registrų centrui pateikti pasirašytą nustatytos formos prašymą.

Juridinių asmenų vadovų prašymai gali būti pateikti:

  • Atvykus į Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį;
  • Siunčiant prašymą paštu adresu: Lvivo g. 25-101, 09320 Vilnius;
  • Siunčiant prašymą elektroniniu paštu info@registrucentras.lt. Siunčiamas prašymas turi būti pasirašytas elektroniniu parašu. Elektroninis dokumentų pasirašymas ir mainai – https://www.gosign.lt/lt/

Prašymo suteikti prieigą ir / arba panaikinti prieigą prie elektroninės vykdomosios bylos portalo FORMA (juridinio asmens vadovui).

Jeigu prašymą pateikia įgaliotas asmuo, jis privalo pateikti teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintą įgaliojimą ir įgalioto asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę arba pasą).

Svarbu žinoti: prieiga suteikiama / panaikinama ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos.

Grįžti atgal